Wskazówki dotyczące lokalnego SEO

Umieść swoją lokalizację na swojej stronie internetowej

Nawet jeśli nie używasz słów kluczowych opartych na lokalizacji, ważne jest, abyś przynajmniej zamieścił swoją lokalizację na swojej stronie internetowej. Pozwoli to Google zrozumieć, gdzie znajduje się Twoja siedziba i wyróżnić Cię wśród odpowiednich leadów. Umożliwi to również klientom znalezienie Ciebie. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Większość stron internetowych będzie miała stronę kontaktową, która zawiera adres lokalizacji. Powszechne jest również umieszczanie lokalizacji w stopce witryny lub w innym miejscu na stronie głównej. Zrób wszystko, co działa dla Ciebie, ale upewnij się, że Twoja strona ten element zawiera.

Wykorzystaj media społecznościowe

Media społecznościowe mają duże znaczenie, jeśli chcesz budować lokalną świadomość. Wiele osób korzysta z platform takich jak Facebook i Instagram, aby połączyć się z pobliskimi firmami, więc bycie obecnym stworzy lojalne społeczności i zbuduje silne relacje z klientami.

Wykorzystanie kanałów mediów społecznościowych daje Ci również kolejne miejsce do zaprezentowania swojej firmy i przyciągnięcia leadów. Po raz kolejny upewnij się, że podajesz szczegóły swojej lokalizacji, aby ludzie wiedzieli, gdzie Cię znaleźć i czy mogą znaleźć Ciebie w okolicy.

Warto również zamieścić link do swojej strony internetowej za pośrednictwem mediów społecznościowych, ponieważ w ten sposób można uzyskać backlinki, co poprawi ranking SEO.

Zbieraj recenzje

Recenzje odgrywają kluczową rolę we wpływaniu na zachowanie klientów i poprawianiu współczynnika konwersji. Jeśli Twoja firma ma pozytywne recenzje, zachęca to więcej osób do kupowania u Ciebie, więc powinieneś dążyć do publicznego dzielenia się opiniami o swojej firmie.

Jeśli masz Profil Biznesowy Google, Twoje recenzje Google będą wyświetlane obok innych informacji o Tobie. Warto postarać się o recenzje w Google (szczególnie te pozytywne!), aby ludzie od razu mieli dobre wrażenie o Twojej firmie.

Wyślij e-mail do klientów, których znasz i którzy mieli już pozytywne doświadczenia, prosząc ich o pozostawienie recenzji lub nawet oferując zachęty. Jeśli masz wyższy wynik recenzji w Google, może to również pomóc Ci w uzyskaniu lepszej pozycji w lokalnych wyszukiwaniach.