3 pomysły, jak reklamować swoją firmę i zrobić krok do rozpoznawalności marki

Prowadzenie biznesu nie jest prostą sprawą. Najgorzej mają Ci, co dopiero zaczynają swoją działalność. Bez względu na to, czy jest to sklep internetowy lub stacjonarny, reklama to dźwignia handlu. Przyszli klienci muszą różnymi źródłami dowiedzieć się o istnieniu firmy. Sposobów jest wiele m.in. reklama w radio, telewizji, w postaci ulotek i płatnych kampanii w Internecie. Nie wszystkie przyniosą jednak zamierzony skutek. Wszystko uzależnione jest od specyfiki branży. Przedstawimy Tobie 3 pomysły na marketing, dzięki którym Twoja firma stanie się rozpoznawalna, a zarazem koszty reklamy nie będą wygórowane.

Etykiety samoprzylepne z własnym nadrukiem

Pierwszym sposobem, o ile nie najtańszym, są etykiety samoprzylepne z nadrukiem. Wykorzystują jest w szczególności lokale gastronomiczne i restauracje, oznaczając np. pudełka i torby na wynos. Wysokiej jakości folia samoprzylepna jest odporna na działanie warunków atmosferycznych, a wersja laminowana zabezpiecza etykietę przed blaknięciem i drobnymi uszkodzeniami. Popularne vlepki znajdą swoje zastosowanie także w branży e-commerce, w których sklepy online mogą oznaczać paczki, które wysyłają do klientów. Dzięki czemu jest to dodatkowa reklama, nie wymagająca sporej ilości nakładów finansowych.  

Social media królem marketingu. Zadbaj o swoje profile w Internecie

Kolejną naszą podpowiedzią na rozpoznawalność Twojej marki jest właściwie prowadzony profil na Facebook’u lub Instagramie. Wiele firm czy sklepów internetowych zaczęło tworzyć kreatywne treści, które publikowane są całkowicie za darmo. Portale te umożliwiają szybkie dotarcie do konkretnej grupy docelowej, a posty mogą być udostępniane przez wiele setki, tysięcy czy miliony użytkowników. W tym przypadku liczy się przede wszystkim kreatywność.

Płatne kliknięcia za reklamę w Google

Do najszybszych sposobów na zdobycie klientów i rozpoznawalności marki zaliczamy płatne reklamy w Google Ads. Już w ciągu dwóch dni reklama naszej strony może pojawić się w Internecie. Polecana jest w zasadzie każdej branży - od sklepów e-commerce po firmy sprzątające, a nawet prywatne korepetycje. Co prawda jest to droższe rozwiązanie od dwóch poprzednich, jednak w krótkim czasie może przynieść satysfakcjonujące wyniki.