Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Łódź

O czym pamiętać, zlecając projekt strony www dla swojego biznesu?

Jeżeli rozważasz złożenie zamówienia na wykonanie nowej strony internetowej dla swojej firmy, weź pod uwagę nie tylko aktualne trendy graficzne, ale przede wszystkim kluczowe czynniki sprawiające, że będzie ona w pełni użyteczna dla potencjalnych klientów. Najważniejsze aspekty projektowania nowej strony www dla Twojego biznesu omówiliśmy poniżej.

Bez strony internetowej nie mogą istnieć biznesy opierające się na usługach online, ale również firmy działające stacjonarnie. Coraz więcej dziedzin życia przenosi się bowiem do Internetu. Bądź tam, gdzie od dawna są Twoi klienci i skuteczniej reaguj na ich potrzeby. Wtedy zyskasz pewność, że Twoja firma w najbliższych latach będzie dynamicznie się rozwijać, a pracy zdecydowanie nie zabraknie.

Po pierwsze: responsywność

Coraz więcej użytkowników przegląda Internet, korzystając z urządzeń mobilnych, głównie smartfona. To wygodny sposób na odprężenie podczas jazdy autobusem czy czekania na swoją kolej do lekarza. Zlecając przygotowanie profesjonalnej strony www (Łódź dysponuje bogatą bazą specjalistów w tym zakresie), pamiętaj o jej responsywności, czyli automatycznym dopasowaniu do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. To dziś absolutna konieczność.

Po drugie: czytelność i przejrzystość

Klienci, wchodząc na Twoją firmową witrynę, poszukują na niej odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Przede wszystkim chcą się dowiedzieć, czy wykonasz usługę, która rozwiąże istotny problem. Ważne jest dla nich to, jaki będzie termin jej realizacji oraz cena. Dobrze, aby każdą z tych informacji mogli odnaleźć na stronie www. Jeśli nie chcesz podawać pełnego cennika lub Twoje usługi mocno różnią się w zależności od specyfikacji przekazanej przez klienta, zawsze możesz zaprezentować jedynie orientacyjne widełki.

Po trzecie: język korzyści

Klienci poszukujący wykonawcy danej usługi chcą wiedzieć, jakie korzyści wiążą się z tym, że do jej realizacji wybiorą właśnie Ciebie. Rozwiej ich wszelkie wątpliwości, wyjdź im naprzeciw. W ten sposób już na starcie zbudujesz przewagę konkurencyjną. Tworząc tekst opisujący usługi, unikaj tzw. lania wody oraz pustych frazesów, takich jak „najwyższa jakość” czy „profesjonalizm”. Staraj się skupić na konkretach.

Po czwarte: unikalna treść

Tworząc tekst, pomyśl nie tylko o ludziach, ale także o robotach Google. Te drugie, skanując go pod kątem występowania określonych słów kluczowych, są w stanie umieścić Twoją stronę wyżej lub niżej na liście wyników wyszukiwania. Pod żadnym pozorem nie kopiuj tekstów stworzonych przez konkurencję – nie tylko obniżysz sobie widoczność w Google, ale również narazisz się na konsekwencje za łamanie praw autorskich.

Po piąte: intuicyjne poruszanie

Twoja nowa firmowa strona www powinna umożliwiać w pełni intuicyjne poruszanie się po niej. Łatwość obsługi nie powinna być uzależniona ani od internetowego obycia, ani tym bardziej od technologicznych kompetencji odbiorców. Musi być wygodna w użytkowaniu i pozwalać łatwo docierać do niezbędnych informacji, zwłaszcza danych kontaktowych.