Od 7 sierpnia zadania te przejmie Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Krzemienieckiej 2B. W COM przy ul. Krzemienieckiej do składania wniosków i odbioru dokumentów przygotowano pięć komfortowych stanowisk. W kolejnych czterech będą obsługiwane osoby dokonujące m.in. zmian adresu zameldowania. W celu usprawnienia obsługi placówkę wyposażono w zautomatyzowany system kolejkowy. Pamiętać jednak należy, że aby złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego oraz załatwić sprawy związane z ewidencją mieszkańców (np. meldunkiem), trzeba zarejestrować się w elektronicznym systemie wizyty.uml.lodz.pl. Dzięki temu wizytę w urzędzie można wyznaczyć na konkretny dzień i godzinę. O dacie odbioru dokumentu urząd powiadomi interesanta SMS-em. 

Sprawy związane z wymianą dowodu i meldunkiem można w dalszym ciągu załatwić także w placówkach UMŁ przy al. Piłsudskiego 100 i przy ul. Smugowej 30/32. Zaś do każdej osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności (leżącej) mobilny urzędnik przyjedzie do domu.

POLECAMY

TOP 10 atrakcji na trasie przejazdu piętrowego autobusu. Zwiedzaj Łódź bezpłatnie! [MAPA]
Kameralne baseny w Łodzi i okolicach. Zanurz się w wyjątkowych wnętrzach! [ZDJĘCIA]