WYDZIAŁ PRAW JAZDY I REJESTRACJI POJAZDÓW
Odbiór praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych odbywa się po uprzednim umówieniu terminu wizyty za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
lub telefonicznie:
42 638 50 19 – prawa jazdy,
42 638 51 45, 42 638 51 46 – dowody rejestracyjne.
UWAGA! Do 24 kwietnia 2020 r. terminarz umówionych wizyt jest zapełniony.
Trwają prace nad przywróceniem internetowej możliwości rezerwowania wizyt.
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
Sprawy związane z dowodami osobistymi
- Bałuty - 42 638 50 73,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - Górna – 42 638 56 05,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - Polesie - 42 63 52 21,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - Śródmieście - 42 638 57 11,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - Widzew – 42 638 54 33,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
Sprawy związane z ewidencją ludności
Kontakty dla wszystkich rejonów miasta:
- 42 638 50 80,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - 42 63 52 09,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - 42 638 54 36,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sprawy związane z udostępnianiem danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru pesel:
tel. 42 638 46 30,
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KONTAKTAMI Z MIESZKAŃCAMI
Sprawy związane z potwierdzaniem profilu zaufanego
Kontakty dla wszystkich rejonów Miasta: 42 272 63 41,
- Bałuty – 42 638 50 80,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Polesie, Górna – 42 638 52 09,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Widzew – 42 638 54 36,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Śródmieście – 42 638 46 30,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny i Łódzka Karta Dużej Rodziny
URZĄD STANU CYWILNEGO
- kontakt w sprawie małżeństw:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- kontakt w sprawie urodzeń:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- tel kontaktowy: 42 638 50 97 (wspólny dla małżeństw i urodzeń).
BIURO DS. REWITALIZACJI
Zadania biura będą realizowane telefoniczne lub przez e-mail, skrzynki EPUAP, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W razie konieczności osobistego odbioru zaświadczenia, należy wcześniej umówić indywidualne spotkanie na konkretny dzień i godzinę w sekretariacie biura - nr tel. 42 638 57 58, adres e-mail:
Umówienie spotkania będzie możliwe w godzinach 10:00 – 12:00 w każdy dzień pracy Urzędu Miasta Łodzi. Odbiór zaświadczenia w portierni przy wejściu do budynku przy ul. Piotrkowskiej 171. Podczas spotkania zachowane będą środki ochrony osobistej.
WYDZIAŁ SPORTU
Informacje o realizowanych zadaniach można uzyskać pod nr 42 638-48-36 lub pisząc na e-mail:
BIURO MIEJSKIEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW
W pilnych sprawach, w których niezbędny jest kontakt osobisty należy umówić indywidualne spotkanie pod nr 42 638 4656 lub pisząc na e-mail:
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
Obsługa mieszkańców odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail, platformy EPUAP oraz telefonicznie.
sekretariat MOSiR -
Adres skrzynki EPUAP - mosir_lodz/skrytkaESP
Wszystkie informacje kontaktowe oraz numery telefonów na obiekty MOSiR zamieszczone są na stronie:
www.mosir.lodz.pl - http://www.mosir.lodz.pl/index.php/2015-05-27-08-02-6
BIURO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Informacje o realizowanych zadaniach można uzyskać pod nr tel. 42 638 40 37 lub pisząc na e-mail:
Większość spraw związanych z obsługą mieszkańców prowadzi Zarząd Lokali Miejskich.
ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH
tel. 42 628 70 08, email:
Rejon Obsługi Najemców 1 |
|
tel. 42 652 96 70 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 2 |
|
tel. 42 654 68 80 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 3 |
|
tel. 42 650 86 73 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 4 |
|
tel. 42 684 44 62 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 5 |
|
tel. 42 684 81 80 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 6 |
|
tel. 42 208 28 91 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 7 |
|
tel. 42 684 73 93 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 8 |
|
tel. 42 633 01 80 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 9 |
|
tel. 42 253 70 00 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 10 |
|
tel. 42 637 27 36 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 11 |
|
tel. 42 630 08 05 wew. 102 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 12 |
|
tel. 42 636 82 92 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 13 |
|
tel. 42 678 15 69 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 14 |
|
tel. 42 253 10 61 | email: |
|
|
Rejon Obsługi Najemców 15 |
|
tel. 42 679 30 29 | email: |
WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Kontakt dla klientów: tel: 42 638 49 12,
WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
Wnioski i dokumenty należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez punkt podawczy przy ul. Piotrkowskiej 110.
Informacje i wyjaśnienia udzielane są pod nr tel.:
Kancelaria wydziału 42 638 47 49
W sprawach dotyczących pozwoleń na budowę 42 638 43 51
W sprawach dotyczących warunków zabudowy i infrastruktury 42 638 54 40
e-mail:
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
tel. 42 638 47 11, e-mail:
W WOŚiR UMŁ możliwa jest obsługa interesantów tylko w zakresie postępowań dotyczących decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471), tj. w ramach uprawnienia stron postępowań do zapoznawania się z aktami sprawy. Istnieje możliwość pojedynczej obsługi w Wydziale przy al. Piłsudkiego 100 po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie (sekretariat 42 638 47 11) lub mailowo (
WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA
tel. 272 64 20, e-mail:
Wydziale przy ul. Piotrkowskiej 113 istnieje możliwość pojedynczej obsługi po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie (sekretariat 42 272 64 20) lub mailowo (
Osoby umówione na spotkanie będą mogły przebywać w siedzibie Wydziału wyłącznie w przypadku posiadania własnych środków ochrony osobistej.
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I BEZPIECZEŃSTWA
Centrum Zarządzania Kryzysowego — zgłoszenia niezmiennie przyjmowane są przez dyżurnych CZK pod numerem 42 638 49 49. Bezpośrednia obsługa klientów nie jest prowadzona.
Oddział Spraw Obronnych — numery kontaktowe: 42 638 52 70, 42 638 52 79 dla następujących spraw:
- sprawy związane z ustaleniem i wypłatą świadczeń rekompensujących utracone wynagrodzenie ze stosunku pracy lub stosunku służbowego albo dochodów
z prowadzonej działalności gospodarczej lub rolniczej które mogliby uzyskać w okresie odbywania służby wojskowej dla żołnierza rezerwy/osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy, który odbył ćwiczenia wojskowe; - sprawy związane z uznaniem żołnierza w czynnej służbie wojskowej albo osoby, której doręczono kartę powołania do tej służby za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny albo za żołnierza samotnego;
- sprawy związane z pokryciem opłat związanych z utrzymaniem lokalu mieszkalnego przez żołnierza uznanego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny albo za żołnierza samotnego;
Zespół ds. Imprez i Zgromadzeń
Kontakt przez sekretariat WZKiB, tel. 42 638 46 64
BIURO RADY MIEJSKIEJ W ŁODZI
- sekretariat: 42 638 41 36,
- sekretariat Przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miejskiej: 42 638 41 33