W SP 5 Konstantynów Łódzki uczniowie pokonują liczbowe tory przeszkód dzięki grantowi
W Konstantynowie Łódzkim uczniowie Szkole Podstawowej nr 5 łączą naukę z zabawą dzięki innowacyjnemu projektowi matematycznemu. Inicjatywa "Rosnę z matematyką" - "Liczbowe tory przeszkód" finansowana przez mFundację, przekształca tradycyjne metody nauczania w aktywną przygodę z matematyką.
  1. Projekt "Rosnę z matematyką" - "Liczbowe tory przeszkód" otrzymał grant w wysokości 4998 zł.
  2. Cele projektu to połączenie aktywności fizycznej z edukacją matematyczną.
  3. Zajęcia będą prowadzone w zespołach pod okiem nauczycieli.
  4. Projekt będzie realizowany od lutego do maja 2024 r.

W ramach tego innowacyjnego programu, uczniowie będą mieli okazję nie tylko do rozwijania swoich umiejętności matematycznych, ale również do poprawy kondycji fizycznej. Zajęcia będą organizowane zarówno wewnątrz szkoły, na hali sportowej, jak i na zewnątrz - na boisku szkolnym oraz w parku miejskim. To nietypowe połączenie edukacji z aktywnością fizyczną ma na celu nie tylko ułatwienie dzieciom przyswajania wiedzy matematycznej, ale również zachęcenie ich do zdrowszego trybu życia.

Inicjatywa ta jest doskonałym przykładem na to, jak tradycyjne metody nauczania mogą być wzbogacone o elementy zabawy i aktywności fizycznej, co może znacząco wpłynąć na zwiększenie zaangażowania uczniów w proces edukacyjny. Realizacja projektu w Szkole Podstawowej nr 5 w Konstantynowie Łódzkim może stać się inspiracją dla innych placówek edukacyjnych do poszukiwania kreatywnych rozwiązań w nauczaniu.


Wg inf z: Konstantynów Łódzki