Konsultacje rekrutacyjne w Komendzie Miejskiej Policji w Łodzi już w czwartek 4 lipca 2024 roku
Komenda Miejska Policji w Łodzi otwiera drzwi dla przyszłych policjantów, zapraszając na cykliczne spotkania rekrutacyjne, które odbywają się co miesiąc. To doskonała okazja dla osób zainteresowanych służbą w policji, by uzyskać cenne informacje i wsparcie w procesie aplikacyjnym.

Regularne konsultacje dla przyszłych kandydatów

Każdego pierwszego czwartku miesiąca, w godzinach od 14:00 do 16:00, Komenda Miejska Policji w Łodzi organizuje otwarte konsultacje, które mają na celu przybliżenie procesu rekrutacji do służby. Osoby, które rozważają karierę w policji, będą miały szansę bezpośrednio porozmawiać z ekspertami z Wydziału Kadr i Szkolenia. To doskonała okazja, by zadawać pytania, rozwiewać wątpliwości oraz zdobyć szczegółowe informacje na temat wymagań i specyfiki pracy w policji.

Wsparcie w procesie rekrutacji

Podczas tych spotkań, kandydaci otrzymują nie tylko informacje ustne, ale także materiały edukacyjne, które pomogą im w przygotowaniach do aplikacji. Policjanci i pracownicy Wydziału Kadr i Szkolenia są gotowi, by odpowiedzieć na wszystkie pytania oraz wspierać przyszłych funkcjonariuszy w kompletowaniu wymaganych dokumentów. Dodatkowo, każdy wtorek w godzinach 16:00-18:00, w siedzibie komendy, odbywają się dyżury, podczas których można składać dokumenty oraz uzyskać dodatkowe informacje.

Gdzie i kiedy się zgłosić?

Spotkania rekrutacyjne odbywają się w siedzibie Komendy Miejskiej Policji, zlokalizowanej przy ulicy Sienkiewicza 28/30. Najbliższe konsultacje zaplanowane są na czwartek, 4 lipca 2024 roku. To ważna data dla wszystkich, którzy marzą o pracy w służbach mundurowych. Warto również pamiętać, że w celu uzyskania dodatkowych informacji, można skontaktować się z Zespołem do spraw Szkolenia i Doskonalenia Zawodowego, dzwoniąc pod numer telefonu 47 841 12 86.


Na podst. Urząd Miasta w Łodzi