Facebook to serwis społecznościowy o olbrzymim zasięgu. Liczbą użytkowników przerasta takie potęgi w social media jak LinkedIn lub Instagram. Warto zastanowić się i wskazać istotne oraz realne korzyści z posiadania firmowego fanpage’a na Facebooku. Szczególnie teraz, gdy rynek dóbr i usług dotknął kryzys. Niektóre firmy, takie jak https://kryzysowy.marketing, oferują profesjonalną pomoc w sytuacjach kryzysowych.

Lepsza sprzedaż i promocja produktów

Oczywistym celem firmy jest zwiększenie sprzedaży produktów lub usług. Facebook do tego celu sprawdza się doskonale. Na efekty przychodzi poczekać trochę dłużej niż w przypadku zwykłej reklamy w tradycyjnych mediach, ale warto zauważyć, że zdobyte zaufanie wśród klientów jest znacznie silniejsze oraz powoduje, że użytkownicy dość często polecają usługi danej firmy swoim znajomym. Linkowanie produktów na Facebooku powoduje również zwiększenie ilości odwiedzin firmowego sklepu lub bloga. Dość ważnym aspektem jest również to, że strona firmowa będzie lepiej pozycjonowana w wyszukiwarce Google, jeśli fanpage jest popularny i aktywny.

Firmowy fanpage jako odpowiedź na zapotrzebowanie fanów

Jeśli wśród działań firmy znajduje się również obsługa Facebooka, jednak działa ona w wąskiej branży i ciężko jest ją wypromować, bo liczba klientów nie jest zbyt duża, to utworzenie odpowiednio interesujące fanpage’a na Facebooku może przynieść dużo korzyści. Ludzie chętnie dołączą do takiej społeczności wśród której znajdą osoby o podobnych zainteresowaniach i będą w stanie wymieniać swoje poglądy i komentarze. Taka nisza jest tutaj szczególnie przydatna z punktu widzenia przedsiębiorstwa – pozwala wyjść naprzeciw potrzebom ludzi, którzy nie byli w stanie znaleźć pewnych informacji na innych fanpage’ach. Jeśli grupa fanów będzie autentycznie zainteresowana tematem to będzie dużo łatwiej zbudować silną oraz trwałą więź i przekonać użytkowników do własnych produktów.

Kontakt

Szybki i prosty kontakt za pomocą Messengera, czyli komunikatora powiązanego ze stroną firmową na Facebooku, ma diametralne znaczenie przy budowie zaufania użytkowników. Taki szybki kontakt przydaje się przy próbie zażegnania konfliktów oraz uspokojenia niezadowolonych klientów. Pozwala to ograniczyć straty wizerunkowe poprzez szybką reakcję na zgłoszone problemy. Kontakt poprzez Facebooka jest znacznie wygodniejszy niż wysłanie e-maila lub próba kontaktu telefonicznego. Większość prostych i tych bardziej skomplikowanych spraw można zakończyć dość szybko i łatwo dzięki właśnie tej formie kontaktu oferowanej przez Facebook. Ważne jest, aby osoba, która jest odpowiedzialna za kontakt z klientem na Facebooku wykazała się cierpliwością i rzeczowo podchodziła do wszelkich zgłoszonych pytań lub problemów.

Więcej informacji znaleźć można na stronie - https://fb.48.media

Korzystne aspekty posiadania firmowego Facebooka