W tym roku wydaliśmy 349 decyzji na handel przy łódzkich cmentarzach. Rządowa decyzja o zamknięciu cmentarzy, uniemożliwiła setkom osób prowadzenie swojej działalności. Przedsiębiorcy ponieśli duże straty, między innymi z tytułu opłat za zajęcie pasa drogi pod handel. Dlatego przygotowaliśmy procedurę, dzięki której pieniądze wrócą do przedsiębiorców. Łącznie to ok. 120 tys. zł.
Od rana kontaktujemy się z przedsiębiorcami, aby poinformować ich o przygotowanych rozwiązaniach. Aby otrzymać zwrot środków, należy uzupełnić, podpisać oraz wysłać na adres Zarządu Dróg i Transportu (ul. Piotrkowska 173, 90-447 Łódź) oświadczenie, którego treść zamieszczamy poniżej.
Zwrot przysługuje oczywiście osobom, które nie zajmowały pasa drogowego w dniach 31.10.-02.11.2020 r.
Decyzja zostanie uchylona jeżeli okres zezwolenia w całości mieścił się w terminie 31.10.-02.11.2020 r. Natomiast jeżeli okres zezwolenia wykracza poza termin 31.10.-02.11.2020 r. decyzja zostanie zmieniona.
Oświadczenie należy przesłać listownie lub złożyć osobiście w siedzibie Zarządu Dróg i Transportu (korespondencję proszę składać do skrzynki znajdującej się w drugim wejściu budynku przy ul. Piotrkowskiej 173) lub wysłać za pośrednictwem platformy ePUAP.
Wnioski złożone mailowo, będą skutkowały wezwaniem do uzupełnienia braków w postaci podpisu własnoręcznego lub elektronicznego.