UM Łódź: Ciekawostki o Łodzi na przystankach MPK Łódź i w Manufakturze! Dowiedz się więcej z ekranów AMS

1 min czytania

Na przystankach MPK Łódź i na terenie Manufaktury mieszkańcy i turyści mają okazję odkrywać przeszłość Łodzi oraz poznawać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji treści z okazji obchodów 600. Urodzin Łodzi, które AMS wyświetla na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

W zakresie naszej oferty digital oferujemy rozwiązania zgodnie z hasłem działaj reklamowo & edukuj kontentowo”. Komunikaty na naszych nośnikach to nie tylko przydatne informacje, ciekawostki czy treści rozrywkowe, ale także, tak jak tym razem, zaangażowany lokalnie kontent informacyjny mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. To przykład content marketingu w przestrzeni miasta i realizacja w praktyce idei smart city dodaje.

Fotografie z życia miasta i kadry z filmów

Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i miasto Łódź, to nie tylko ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odwiedzający miasto oraz centrum handlowe Manufaktura mogą przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi.

Kampania prowadzona jest od 4 października na ekranach na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach w galerii handlowej Manufaktura. W trakcie miesięcznej kampanii zostanie wyemitowanych 427 tys. plansz z informacjami o Łodzi.

Autor: krystian