Prace nad Monopoly Łódź właśnie się rozpoczynają. Ta wersja będzie się różnić od klasycznej przede wszystkim jej lokalnością. Na planszy pojawią się najbardziej rozpoznawalne łódzkie lokalizacje. Być może ul. Piotrkowska z jej charakterystycznymi punktami, hotele, restauracje, obiekty sportowe, dworce, przedsiębiorstwa wodociągowe i energetyczne czy muzea. Spersonalizowane będą także karty szansy oraz kasy społecznej, niewykluczone, że również banknoty. Gra ma zawierać wiele lokalnych smaczków i informacji o mieście i regionie. Pudełko będzie wyróżniać logo 600-lecia urodzin Łodzi.
POLECAMY
"Vogue" poleca Łódź. Co zobaczyć i gdzie zjeść według prestiżowego magazynu? [ZDJĘCIA]
Najwyższe budynki w Łodzi. Który liderem? Zdjęcia zapierają dech! [RANKING]
– Chcemy zaangażować w proces tworzenia gry przedstawicieli kultury, biznesu, sportu, edukacji. Będzie też niespodzianka dla mieszkańców, którzy będą mieć wpływ na to, jak będzie wyglądać jedno z pól na planszy – zapowiada Jan Jaźwiński z Winning Moves Polska, wydawcy Monopoly.
Gotowa gra trafi do sprzedaży w sieciowych sklepach detalicznych w całej Polsce, podobnie jak wcześniej wydane edycje specjalne dla takich miast jak Gdańsk, Gdynia, Rzeszów, Zielona Góra i in. Powstały także: Monopoly – Polska jest piękna i Monopoly – Zakopane i Tatry. Do tej pory na świecie ukazało się już ponad 300 wersji tej gry.