Displate to dziś kultowa marka wśród miłośników gier wideo, filmowych uniwersów, komiksów i seriali. Polacy zdobyli ich serca swoimi unikatowymi metalowymi plakatami, łącząc nowoczesny design z oficjalnie licencjonowanymi wzorami prosto z produkcji Disneya, Marvela, Warner Bros., DC Comics czy Netflixa. W ubiegłym roku firma świętowała sprzedaż 8-milionowego plakatu. Kolejne będą powstawać samym sercu Łodzi.

POLECAMY

Tego o Łodzi nie wiedzieliście! 10 rzeczy, którymi Was zaskoczy [CIEKAWOSTKI]

Łódzkie domy handlowe z historią. Kiedyś zakupy robiło tu całe miasto! A Ty? [ZDJĘCIA]

Fabryka, dystrybucja i studio Displate już w Łodzi

Swoją nową fabrykę oraz centrum dystrybucyjne Displate otworzyło w nowoczesnym obiekcie przy ul. Duńskiej. Na powierzchni ponad 13,5 tys. mkw pracę rozpoczęły zaawansowane urządzenia do obróbki metalu oraz indywidualnie zaprojektowane drukarki, które polska firma wykorzystuje m.in. przy tworzeniu plakatów 3D, wydruków pigmentowych na metalu oraz pracy nad nowymi uszlachetnieniami.

Do Łodzi przeniesie się także studio designu Displate. To zespół odpowiedzialny za koncepcje nowych produktów oraz dalszy rozwój oryginalnego metalowego płótna tej polskiej firmy.

POLECAMY

Najbardziej kolorowe murale w Łodzi. Sprawdź, czy znasz je wszystkie [ZDJĘCIA]

Najpiękniejsze drewniane budynki w Łodzi. Niepowtarzalny klimat! [ZDJĘCIA]

Łódź to wyjątkowe miejsce, w którym od wieków artystyczny duch spotyka się z rzemieślniczym mistrzostwem. To połączenie kreatywności i technologii znaczy dla nas szczególnie dużo i cieszymy się, że nowe centrum produkcyjno-dystrybucyjne Displate powstało właśnie tutaj. Wybraliśmy Łódź również ze względu na jej centralne położenie, dzięki któremu plakaty będą mogły szybko znaleźć swoje miejsce na ścianach kolekcjonerów z całego świata. W ten sposób nowo otwarty obiekt pomoże odciążyć nasz pierwszy hub w podwarszawskich Markach – podkreśla Mateusz Godala, CEO Displate.

Uroczystemu otwarciu nowej fabryki Displate towarzyszyła prezentacja plakatu stworzonego specjalnie dla Łodzi. Jest to autorski projekt Justyny Olejniczak, graficzki i projektantki pracującej w Displate.